onsdag 14 november 2012

Fy SD, Jag skäms för att vara svensk

Hej allihopa!
Satt precis och kollade runt på nätet och en nyhetsartikel hoppade upp, finns bara en sak att säga "Jag skäms för att vara svensk just nu!!"
Artikeln

Det är så sorgligt att han går omkring och säger att det är hans land och får det att låta som "alla vi svenskar" står bakom det han slänger ur sig.
Vill inte att detta ska vara ett kritiskt inlägg mot er som stödjer SD, men tycker bara att det är så fel att det finns personer som kan gå omkring och beter sig som han gjorde och tro att det de gör är "rätt".
Ska vara helt ärlig och skämdes redan när dem kom in i riksdagen men efter att ha sett och läst detta så skäms jag ännu mer för att vara svensk.
Denna artikel har spridits utöver facebook, twitter och andra sidor väldigt snabbt redan. Men ville bara få in min synpunkt på det hela och jag hoppas verkligen att någon snart går emot dem, det de gör är INTE rätt och är rentav rasistiskt.


Kommentera gärna och skriv era synpunkter om detta. Är väldigt intresserad att se vad folket tycker!

/ Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar